ENGLISH TASK: EIGHTH (8th). CAT: PVM y UNIÓN.
1.- Conteste estas preguntas.
a.- What is your full name? _____________________________
b.- Where are you from? _______________________________
c.- How are you? _____________________________________
d.- How old are you? __________________________________
e.- What is your phone number? _________________________
2.- Complete las oraciones con las formas del verbo To Be (am, is, are)
a.- I ____ in the classroom e.- She ______ a tall girl.
b.- He ____ very intelligent f.- It ______ an English book.
c.- They _____ in the garden g.-You _____ a young man
d.- My daddy _____ at home h.- My sisters _____ in the park
3.- Revise todas las tareas enviadas durante el quimestre y compare con las del libro, para las evaluaciones.
ENGLISH TASK. NINTH (9th). CAT: PVM y UNIÓN.
1.- Conteste estas preguntas.
a.- What time do you wake up? _________________________________
b.- What do you do next? ______________________________________
c.- What do yo do after breakfast? _______________________________
d.- What is the first thing you do? _______________________________
e.- What do you have for breakfast? _____________________________
f.- What time do you usually go to bed? __________________________
2.- Complete con: (How often do you....) y conteste estas preguntas usando una preposición.
(Always, usually, sometimes, seldom, never, rarely)
a.- ____________________ check his e-mail in the morning? ___________
b.- ____________________ drink orange juice at breakfast? ___________
c.- ____________________ send the text messages to friends? __________
d.- ____________________ do the homeworks after dinner? ___________
e.- ____________________ use the Internet at night? ___________
3.- Revise todas las tareas enviadas durante el quimestre y compare con las del libro, para las evaluaciones.
ENGLISH TASK. TENTH (10th). CAT: PVM y UNIÓN.
1.- Traduzca al español las siguientes palabras y complete el texto. (Spread, sprinkle, put, cut)
a.- ________ the slice of bread into the shape of a circle.
b.- ________ the peanut butter on the bread.
c.- ________ some sugar on the peanut butter.
d.- ________ two bananas slices on top to make the eyes and a raisin in the
middle for the nose.
e.- ________ the pieces of chocolate at the botton of the sandwich to make the mouth.
Eat and enjoy your happy face sandwich!
* Las palabras que están en negrilla también debe traducir al español.
2.- Marque una (X) en la palabra que indique que tenga relación con la palabra en rojo.
a.- Region means: b.- Adeventurous means: c.- Shortcut means:
( ) 1- area ( ) 1- audacious ( ) 1- road
( ) 2- city ( ) 2- timid ( ) 2- trail
( ) 3- park ( ) 3- generous ( ) 3- shoter route
d.- Lost means: e.- Search means: f.- Scared means:
( ) 1- found the way ( ) 1- exploration ( ) 1- happy
( ) 2- missed the way ( ) 2- lose ( ) 2- sad
( ) 3- on the way ( ) 3- call ( ) 3- frightened
3.- Revise todas las tareas enviadas durante el quimestre y compare con las del libro, para las evaluaciones.
ENGLISH TASK. FIRST BGU (1st). CAT: PVM y UNIÓN.
1.- Realice (5) oraciones negativas en presente, pasado y futuro, que le solicité con los siguientes verbos. (Ask, want, stop, forget, speak) (Use; don´t-doesn´t / didn´t / won´t)
Example:
* Mary doesn´t decide about her vacations. - María no decide sobre sus vacaciones.
* Mary didn´t decide about her last vactions. - María no decidió sobre sus últimas vacaciones.
* Mary won´t decide about her next vacations. - María no decidirá sobre sus próximas vacaciones.
2.- Revise todas las tareas enviadas durante el quimestre y compare con las del libro, para las evaluaciones.
ENGLISH TASK. SECOND BGU (2nd). CAT: PVM y UNIÓN.
* Realice cinco (5) oraciones en presente, pasado y futuro progresivo, con los siguientes verbos.
(Ask, want, stop, forget, speak)
Ejemplo:
* Mary is writing a letter for her mother now.
* Mary was writing a letter for her mother last week.
* Mary will be writing a letter for her mother the next week.
2.- Revise todas las tareas enviadas durante el quimestre y compare con las del libro, para las evaluaciones.
ENGLISH TASK. THIRD BGU (3rd). CAT: PVM y UNIÓN.
* Realice cinco (5) oraciones en presente, pasado y futuro progresivo negativo, con los siguientes verbos. (Ask, want, stop, forget, speak).
Ejemplo:
* Martha isn´t walking with her boyfriend now.
* Martha wasn´t walking with her boyfriend yesterday.
* Martha won´t be walking with her boyfriend tomorrow.
2.- Revise todas las tareas enviadas durante el quimestre y compare con las del libro, para las evaluaciones.
No hay comentarios:
Publicar un comentario