miércoles, 27 de mayo de 2015

Ingles CAT: Pedro V. Maldonado y Unión Noroccidente. (27-05-2015)

(27-05-2015)
Tarea para Octavo Año.
* Según los gráficos de la página Nº 03 del libro azul level 1. traduzca al español los siguientes comandos (Ordenes)
- Come in.       - Stand up.         - Sit down.          - Open your book.         - Close your notebook.           - Write your name.           - Listen me.              - Raise your hand.                  - Gime your work.

Tarea para Noveno Año.
* Según los gráficos de la página Nº 03 del libro morado, level 2. Escriba en ingles y español las siguientes ordenes más las agregadas.
- Come in.                         - Stand up.                        - Sit down.                       - Open your book.
- Close your notebook.     - Write your name.           - Listen me.                      - Raise your hand.
- Gime your work.            - Don´t speak in class.      - Don´t throw papers.      - Go to your sit.
- Don´t play in class.        - Don´t eat in class.           - Pay atention, please.

Tarea para Décimo Año.
* Conteste las siguientes interrogantes.
- What´s today´s date?                It´s.............................
- What time is it?                        It´s.............................
- What day is it?                         It´s.............................
- What year is it?                        It´s.............................
- When is your birthday?           It´s on........................
- What´s your first name?         This is........................
- What´s your second name?    This is......................
- What is your last name?         This is.......................
- What´s is your nickname?      This is......................
- What is your home town?      It´s............................

Tarea para Primero BGU.
* Traduzca el siguiente listado de palabras. Con 5 de ellos forme oraciones usando adjetivos.
- Beans, carrots, cheese, cookie, cucumber, doughnut, lemon, lettuce, melon, muffin, mushroom, nuts, olive oil, onions, peach, peas, potato, tomato, strawverry, yogurt, oranges, rice, bread, juice, eggs, beef, ice-cream, honey, apples, seafood.

Tarea para Primero BGU. (Educación Artística)
* Realice una lectura comprensiva sobre lo que es Mitos y Leyendas, comente en pocas palabras.
  - Redacte una leyenda de su comunidad.

Tarea para Segundo BGU.
* Las siguientes oraciones cambie a la forma afirmativa del progresivo.
           Model: Laura cooks delicious.                   Ejem. Laura is cooking delicious.

1- Rosario paints her bedroom               .........................................................................
2- My sister cleans my desk.                  .........................................................................
3- Joseph drinks orange juice.                ........................................................................
4- The salesmen work at the street         ........................................................................
5- Your parents rest on weekends.         ........................................................................
6- I live in Guayaquil city.                     .........................................................................
7- Martha travels to Buenos Aires.        ........................................................................
8- The plants grow very fast.                 ........................................................................
9- The ants eat dry leaves.                      ........................................................................
10- My mommy goes to the church.      ........................................................................

Tarea para Tercero BGU.
* Complete the sentences with the present continuous form of the verbs.
- My friends and I (enjoy) __________________ ourselves in the park.
- I (sit)__________________ on the bench
- I (Write) _________________ a letter to my best friend
- My dogs (sleep) __________________ under the chair.
- Isabel and Laura (ride) __________________ their bikes in the park.
- Katherine (skate) ___________________ behind the monument.
- Sthella (fix) __________________ her blue blouse.
- Joseph (drink) ___________________ lemon juice.
- Your sister (sell) ___________________ black jackets.
- Karol and Michael (swim) _____________________ in the lake.

No hay comentarios:

Publicar un comentario