UNIDAD EDUCATIVA FISCOMISIONAL PCEI DE PICHINCHA.
CENTRO DE APOYO TUTORIAL: PEDRO V. MALDONADO Y UNIÓN NOROCCIDENTE.
Name: ___________________________ Level: _____________ Date: ___________
TEST Nº ONE. FIRST QUIMESTRE.
* ENGLISH TEST. LEVEL EIGHTH (8th). PRUEBA Nº 01. PRIMER PARCIAL.
* Realacione. Escriba el numeral en el margen de la derecha según corresponda con los miembros de la familia.
a.- Father - ( ) Abuelo
b.- Mother - ( ) Hermana
c.- Brother - ( ) Padre
d.- Sister - ( ) Abuela
e.- Grand parents - ( ) Madre
f.- Grand father - ( ) Hermano
g.- Grand mother - ( ) Abuelos
* Escriba en Ingles los siguientes saludos y expresiones.
a.- Buenos días _______________________________
b.- Buenas noches (llegada) _______________________________
c.- Buenas tardes _______________________________
d.- Buenas noches (despedida) _______________________________
e.- Hola _______________________________
f.- How are you? _______________________________
* Escoja la respuesta y marque una X en el paréntesis correcto y complete.
1.- This is Mary. She ______ Ecuadorian.
a.- is ( ) b.- are ( ) c.- am ( )
2.- Hi, I ______ from Ambato.
a.- is ( ) b.- are ( ) c.- am ( )
3.- Hello, You ________ Susan, right?
a.- is ( ) b.- are ( ) c.- am ( )
4.- I am from Quito. _______ is the capital of Ecuador.
a.- She ( ) b.- it ( ) c.- He ( )
5.- Where _______ you from?
a.- is ( ) b.- are ( ) c.- am ( )
* Marque con una línea la relación correcta de la columna A con la columna B.
a.- Country - America
b.- Age - Ecuadorian
c.- City - 17 years old
d.- Continent - Guayaquil
e.- Nationality - Ecuador
NOTA: Lleve este trabajo para realizar en el aula de clase.
UNIDAD EDUCATIVA FISCOMISIONAL PCEI DE PICHINCHA.
CENTRO DE APOYO TUTORIAL: PEDRO V. MALDONADO Y UNIÓN NOROCCIDENTE.
Name: ___________________________ Level: _____________ Date: ___________
TEST Nº ONE. FIRST QUIMESTRE.
* ENGLISH TEST. LEVEL NINTH (9th). PRUEBA Nº 01. PRIMER PARCIAL.
* Complete la siguiente información con la forma correcta del verbo del paréntesis.
a.- My sister Katty __________ (be) a secretary. She _________ (have) a part-time job.
b.- She __________ (work) in the morning, and __________ (study) in the afternoon.
c.- She __________ (not work) on weekends. She ________ (not be) lazy.
d.- But she ___________ (like) to wake up late on weekends.
e.- In her free time, she _____________ (hang out) with her friends.
f.- She also ___________ (go) to the park with me and play basketball.
g.- But, she ___________ (no play) very well. She ________ (be) a great person.
* Answer these questions. Responda estas preguntas.
a.- Where are you from? ______________________________________
b.- What´s is your full name? __________________________________
c.- What´s your nationality? ___________________________________
d.- Who is a famous singer from your country? __________________________
e.- What´s the typical dish in your country? _____________________________
f.- What´s colors does your town´s flag have? _____________________________
g.- Who is your best friend? ___________________________________
* Use adjectives possessives and possessive pronouns. Use adjetivos y pronombres posesivos en cada oración.
a.- ( I ) _______ english book is new. This is _______ new english book.
b.- (She) _______ new hat is white. That white hat is _________
c.- (He) It´s _____ new computer. This new computer is for ________
d.- (We) ______ house is very nice. That nice house is ________
NOTA: Lleve este trabajo para realizar en el aula de clase.
UNIDAD EDUCATIVA FISCOMISIONAL PCEI DE PICHINCHA.
CENTRO DE APOYO TUTORIAL: PEDRO V. MALDONADO Y UNIÓN NOROCCIDENTE.
Nombre: _________________________ Curso: _____________ Fecha: ___________
PRUEBA Nº UNO. PRIMER QUIMESTRE.
PRUEBA DE EDUCACIÓN ARTÍSTICA (DIBUJO) PARA NOVENO. CAT: UNIÓN.
* En una hoja de formato A4, amplíe esta imagen.
NOTA: Lleve este trabajo para realizar en el aula de clase.
UNIDAD EDUCATIVA FISCOMISIONAL PCEI DE PICHINCHA.
CENTRO DE APOYO TUTORIAL: PEDRO V. MALDONADO Y UNIÓN NOROCCIDENTE.
Name: ___________________________ Level: _____________ Date: ___________
TEST Nº ONE. FIRST QUIMESTRE.
* ENGLISH TEST. LEVEL TENTH (10th). PRUEBA Nº 01. PRIMER PARCIAL.
* Conteste estas preguntas con la información dada en el paréntesis.
1.- (George Eastman / 1888 / USA)
a.- Who invented the camera? ____________________________________
b.- When was invented the camera? ____________________________________
c.- Where was from he? ____________________________________
2.- (Johannes Gutenberg / 1440 / Germany)
a.- Who invented the printing press? _________________________________
b.- When was invented the printing press? _________________________________
c.- Where was invented the printing press? _________________________________
3.- (Tim Berness.lee / 1989 / Switzerland)
a.- Who created the World Wide Web? ________________________________
b.- When was created the World Wide Web? ________________________________
c.- Where was created the World Wide Web? ________________________________
* Con las siguientes palabras - Adverbios. complete el siguiente texto.
(Sometimes, always, once, never, often, usually)
_____________(a) a year, on February 14th, many people around the world celebrate Saint Valentine´s day. For example, my sister _______________ (b) gives cards to her friends, and she ___________ (c) gives a present to her boyfriend. He ____________ gives her flowers. _____________ (d) there are people who get married on this day. I love my friends, but I ____________ (e) celebrate this day. I prefer to demonstrate my good feeling every day.
* Las siguientes oraciones con los verbos del paréntesis traduzca y complete en tiempo pasado.
a.- The children _____________ (jugar) basketball in the school.
b.- Martha _____________ (estudiar) English for the test.
c.- My father ______________ (observar) TV in your bedroom.
d.- The eagle ____________ (volar) very high over the city.
e.- My best friend ___________ (tener) a new sport car.
NOTA: Lleve este trabajo para realizar en el aula de clase.
UNIDAD EDUCATIVA FISCOMISIONAL PCEI DE PICHINCHA.
CENTRO DE APOYO TUTORIAL: PEDRO V. MALDONADO Y UNIÓN NOROCCIDENTE.
Name: ___________________________ Level: _____________ Date: ___________
TEST Nº ONE. FIRST QUIMESTRE.
* ENGLISH TEST. LEVEL FIRST (1st). PRUEBA Nº 01. PRIMER PARCIAL.
* Las siguientes oraciones con adjetivos cambie a comparativos. (than)
a.- Wellington is a good person ________________________________________
b.- Quito is a big city in Ecuador ________________________________________
c.- Rosa is an intelligent girl ________________________________________
d.- Galapagos Islands are beautiful ________________________________________
e.- Daule is a large river. ________________________________________
* Las siguientes oraciones complete con superlativos usando los adjetivos del paréntesis.
a.- The ______________ name of my friend is _____________________ (good)
b.- The ______________ TV show in Ecuador is ___________________ (bad)
c.- The ______________ singer in my town is _____________________ (popular)
d.- The ______________ place to visit in my town is ________________ (beautiful)
* El siguiente listado de verbos regulares cambie al tiempo pasado.
REGULAR
VERBS
|
IRREGULAR
VERBS
|
PRESENT
|
PAST
|
PRESENT
|
PAST
|
Study
|
Drink
|
||
Work
|
Write
|
||
Dance
|
Speak
|
||
Listen
|
Break
|
||
Watch
|
Know
|
||
Wash
|
Send
|
||
Brush
|
Find
|
||
Clean
|
Sleep
|
||
Close
|
Take
|
||
Explain
|
swim
|
* Escoja la respuesta correcta.
1.- Which planet is farther to the Eart?
a.- ( ) Neptune b.- ( ) Mercury c.- ( ) Pluton
2.- Which country is the smallest in America?
a.- ( ) Ecuador b.- ( ) Paraguay c.- ( ) Uruguay
3.- Which is the highest mountain in the Ecuador?
a.- ( ) Cotopaxi b.- ( ) Chimborazo c.- ( ) Cayambe
4.- Who invented the lighting system?
a.- ( ) Thomas Edison b.- ( ) Karl Benz c.- ( )Louis Braille
UNIDAD EDUCATIVA FISCOMISIONAL PCEI DE PICHINCHA.
CENTRO DE APOYO TUTORIAL: PEDRO V. MALDONADO Y UNIÓN NOROCCIDENTE.
Nombre: _________________________ Curso: _____________ Fecha: ___________
PRUEBA Nº UNO. PRIMER QUIMESTRE.
PRUEBA DE EDUCACIÓN FISICA PARA PRIMERO BGU. CAT: PVM - UNIÓN.
* Haga un breve resumen de los siguiente.
1.- En las técnicas del salto de altura hable sobre;
a.- El impulso.
b.- El despegue.
c.- El vuelo.
d.- La caída.
2.- En las tácticas del salto de altura hable sobre;
a.- La batida.
b.- El vuelo.
c.- La caída.
3.- Dibuje un secuencia del salto de altura.
UNIDAD EDUCATIVA FISCOMISIONAL PCEI DE PICHINCHA.
CENTRO DE APOYO TUTORIAL: PEDRO V. MALDONADO Y UNIÓN NOROCCIDENTE.
Nombre: _________________________ Curso: _____________ Fecha: ___________
PRUEBA Nº UNO. PRIMER QUIMESTRE.
PRUEBA DE EDUCACIÓN CULTURAL Y ARTÍSTICA. SEGUNDO BGU.
CAT: Pedro Vicente Maldonado - Unión Noroccidente.
* Conteste las siguientes preguntas.
1.- ¿Qué es el arte urbano? y cómo se manifiesta? (página. 37)
2.- Escriba tres técnicas del grafiti.
3.- Con su nombre elabore un grafiti, utilice modelos expuestos.
UNIDAD EDUCATIVA FISCOMISIONAL PCEI DE PICHINCHA.
CENTRO DE APOYO TUTORIAL: PEDRO V. MALDONADO Y UNIÓN NOROCCIDENTE.
Name: ___________________________ Level: _____________ Date: ___________
TEST Nº ONE. FIRST QUIMESTRE.
* ENGLISH TEST. LEVEL SECOND - THIRD (2nd / 3er). PRUEBA Nº 01.
PRIMER PARCIAL.
* Use el Work Bank para completar esta descripción.
(Photographer, press operator, journalist, graphic designer, editor)
a.- Linda is in charge of the entertainment column. She writes news stories for The City Newspaper about people in showbiz is a ______________________________
b.- Marco always works with Linda. He goes to the scenes where events happen and takes photographs. he is a _________________________________
c.- Mr. Fritz revises and corrects Linda´s column. He is the ________________________ of the newspaper.
d.- Mary makes the page layout and produces the final version of Linda´s articles. She is the _______________________________
e.- Peter is the ______________________________ . He operates the press and prints the newspapers that will be sold.
* Las siguientes oraciones cambie al tiempo pasado, use los verbos del paréntesis.
a.- My parents ________________ very hard las week (trabajar)
b.- They ______________ English for the test (estudiar)
c.- Susan and Mary ______________ together to Quito many times (viajar)
d.- He _____________ TV News until eleven o´clock last night (observar)
e.- Martha _____________ with her teacher on the phone last night (conversar)
* Las siguientes oraciones cambie a la forma negativa, use doesn´t / don´t.
a.- The girls listen music in the classroom. ________________________________
b.- The employees rest all weekends ________________________________
c.- The pilot flies to Madrid all time. ________________________________
d.- She needs to speak English in all trips. ________________________________
* Complete estas oraciones usando FOR o SINCE.
For = Por, para.
Since = Desde
a.- They study ___________ two hours every day.
b.- How long is it ___________ you got married?
c.- They are studying ___________ three hours today.
d.- He has been here ____________ 9am.
e.- He has lived in Bangkok ___________ a long time.
f.- He has been working ___________ he arrived.
g.- I worked at that bank ___________ five years.
By. Wellington E. García E.
wege:cat//pvm-uno//english tast:blog//07/06/2017.
No hay comentarios:
Publicar un comentario